بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Wednesday, 8 May 2013

Easy Homemade Chocolate

Assalamualaikum & good day.

Biar gambar yg berkata2...........

9 comments:

ummuaidan said...

semangat membuat coklat lagi yer ros..agaknya best kan kalau duduk2 n sama2 buat coklat nie..heheh

noorhayati harun said...

amboii..hehehe...semangat tul ROs..cayok2..

m.u.l.a.n said...

kalau dekat kan best saya mintak sikit..

blog-tips-kurus said...

tak aci tak bagi sukatannya..

:-)

ishamizu said...

Salam kak Ros! Bestnya..buatla bisnes kak..:)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnye boleh buat choc sendiri...nyum2...^^

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

rajinnyer buat coklat...

Kuazue Mohd said...

buat2 ros..kasi cantek2.. kasi terliur semua nya..kikiki..

rostina76 said...

Ummuaidan: stok haritu dah abis, harus le buat lagi….

noorhayati harun: caiyok!!!

mulan: sib baik jauh klu dak xsempat ros nak ngap (heheh!!!gurau tau)

tips kurus: alaaaa, sukatan tu suka ati jeeee

ishamizu: salam izu. bisness kat 3 ketul A ni jeeee

Lily: baru je pun belajar lily. nyummy

Madiha: sebab senang bt coklat dr bt kuih kak. k.diha laaaaagi la rajin

kuazue: ala kadar je deco aku. btw ko lama dah tak bt ekk…..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...