بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Monday, 10 February 2014

MAKANAN PALING SEDAP DI DUNIA!!!!

Assalamualaikum & salam sayang.
Mommy percaya semua akan AGREE dengan mommy kalau mommy announce hidangan di bawah sebagai  makanan paling sedap di dunia.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Nasi + telur mata lembu (kami panggil telo mato kuba), belum cukup tu. Di siram dengan kicap hitam. Emmmm..
Nikmat tak terhingga……kik3x!!!!


Kredit to fb@sepahtu sebab ingatkan mommy kesedapan hidangan ni. Ada ke org tak pernah try hidangan sedap ni ekk? 
Oh btw, utk resepi sila hubungi pihak sepahtu ye. Hehehe!!!!

10 comments:

Kuazue Mohd said...

agree.. sedap sesangat...

kuazue.blogspot.com

Shamsiah Abdul Rahman said...

Kalau kami.. perah asam limau, cili potong, hiris bawang.. nasi panas.. aduhaiiii..

Tihara said...

betui2, memang paling sedap paling nikmat yang ni lah kan kan :)

Qasey Honey said...

btol tu...time malas mmg rajin masak cmtu..bleh tmbh tau mkn..

UmmuAidan-Arissa said...

Lagi sedap bilo tengoh2 lapa nge smalah...kalu kawe kicap tuh suko letok bawe potong nge lado potong...peehhhh..abih lah nasik so puyuk weyhh

Mila@Rimbun said...

tetiba telan liur kuikui.. mmg sangat sedappp.. makan plak ngan nasi panas, telur kuning plak cair2 skit yummyy

Jari Manis said...

ahaah..JM ingat makan apa yg sedap sgt tu...JM pun pernah mkn nasi berlauk mcm ni..mmg sedap..tambah lak nasi tu tengah panas..dpt lak kicap lemak manis Wowwww

NEKCIK said...

Nekcik ni asal berasaskan telor..apa apa pun sodaap!! lagi lagi lah kalau backpacking..wajip!!

Rapunzel Cikilolo said...

sedap.

panas-panas...

sitiezahim said...

salam kak.. waaahh siap ada cop halal tu.. ekekek :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...