بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Wednesday, 11 July 2012

Adab Memasak Mengikut Sunnah


Assalamualaikum.
Semoga menjadi ingatan mommy, anak2 & kawan2 semua. Kalau boleh tampal @dapur kita bagus ni. Sambil masak sambil berzikir. Insyaallah sama2 kita amalkan. Resepi senang & mudah untuk sentiasa mengingati ALLAH.
Tak clear sangat ayat dalam gambar di atas, so boleh refer bacaan di bawah ni cuma terjemahan xde. 

8 comments:

mama sara nur said...

tq utk info yg bagus mcm ni
insyaallah sama2 kita amalkan ye

Lady Lavender said...

bagus perigatan ni ros. TQ for sharing. Senang sebenarnya kita nak dpt pahala kan!

yan's cottage said...

salam rostina.......
dulu yan pun macam nilah....tampal je kat dapur tu....!!!!
lama lama dah hafal semua doa doa tu....

Papa Mifz said...

salam kenal...

perkongsian yang bagus...TQ

rostina76 said...

insyaALLAH kak.

rostina76 said...

Peringatan bersama. btw yup seronot bila kita tahu byk kelebihan kita dapat

rostina76 said...

Alhamdulilah.....insyaALLAH ros cuba hafal

rostina76 said...

Salam kenal juga papa Mifz...sama2 kita kongsi semoga sama2 kita dapat masuk syurga ALLAH. btw cute le Mifz tu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...