بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Wednesday, 14 May 2014

Cara Senang Potong Nenas

8 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Memang mudah akak tengok tu Ros.. tengok share kan teknik tu sebab akak ni jenis terkial-kial memotong nenas ni :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Memang mudah akak tengok tu Ros.. tengok share kan teknik tu sebab akak ni jenis terkial-kial memotong nenas ni :)

aTieYusof Family said...

salam Kak..pekabar?? lama tak kesini..bagus juga cara ni..mmg cepat lah nak kupas nenas ni..:)

Nastyna said...

huk aloooh baru kepas membedal sebutir nenas, terkelewatan sikit la kak ros post ni, nak kena beli nenas lagi la ni nampaknya hihihi. very useful, thanks for sharing.

idzwa kamaruddin said...

great!!

Jari Manis said...

Lohh mcm ni ke caranya, senang dan cepat

tun_telani said...

tun paling malass potong nenas.. tgk mat saleh potong senang je, tp byk la buang isi dekat2 ngan kulit tu.

tifaanvar said...

mcm senang je kn. Tapi banyk pulak buahnya trbuang. Antara buah buah nilah saya paling xsuka potong n kupas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...