بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Monday, 30 September 2013

SAY NO TO MONDAY BLUES!!!!

Mommy mmg terasa bila baca post ni kat FB. Yong Halima yg post ni. Mmg kita terlupa, terleka & terikut2 benda yg tak sepatutnya kita ikut. So start from now NO MORE MONDAY BLUES!!!! ada reti tu.



6 comments:

ZalinZalina said...

Pada kak ina semua hari pun sama je :)

Nastyna said...

Lets have Mad Monday!! hehehe saya suka Monday, sejak tak perlu bekerja. hehehe

ummuaidan said...

Alhamdulillah sejak jd fulltime hsewife nie dah takde monday belus..hehe

Kakzakie said...

Ahaha... itu dia jgn kata tak suka lagi ye..

Putri said...

sejak jd housewife, setiap hari pun sama je.tapi bg orang yg keje tak suka hari isnin sebab 1st day kena kerja.patutnya kita ikut negeri kedah dan kelantan..start keja hari ahad.so x ada monday blues.

hainom OKje said...

Okje nk blues tak tunggu Isnin kekadang....masalahnya memanjang blues! Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...