بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Friday, 11 April 2014

Edible Garden

Jom verangan jadi petani moden (mood frust sbb pokok bawang tanam sendiri kena makan dek Veruk, huhu!!!!) 



6 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Akak pun dah turut sama VERANGAN Ros... memang teruja tengok kreativiti mereka menanam kan sungguh cantik :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...
This comment has been removed by the author.
acik idah said...

Teringin nak ada edible garden yang tersusun rapi camtu... edible garden kita hanya ada pokok kari, cili, pandan, nenas, mangga dan serai jerrr... ;( tu pun macam hidup segan mati tak mau...

nasa mulia said...

duduk atas diawang-awangan membantukan semangat nak berkebun..verangan jelah entah bila jadi kenyataan.

Muhammad Khairuddin Lim said...

Masyaallah bestnya kalau ada garden macam ni..saya suka juga bercucuk tanam kalau ada kelapangan..hilang semua stress kerja..

tifaanvar said...

saya suka tngk edible garden ni. Tapi saya ni tangn keras keje tanam2 ni mmng x brmnat. Lebih2 keje melibetkn pasi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...