بِسْــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Wednesday 1 February 2017

February 2017…let start !!

Bismillah…….apa khabar sahabat2 blogger yg masih follow wind of change. Maaf kiranya lama sesangat menyepi (cerita jalan2 Indonesia pun rupa2nya tak abis). Hehe!!! kira stranded kat Indonesia la kot. Actually saya masih bernafas di bumi Brunei (rumah je pindah lain). Nanti2 saya update pasal tempat & rumah baru kami ye. Buat masa skrg saya busy mengajar "kelas handmade bag". Pada peringkat permulaan cuma suka2 atas desakan kawan tetapi makin lama makin meriah plak. Itu yg membuatkan saya terikat dgn tanggungjawab & tugas2 yg berkaitan. Rindu sgt2 nak merapu2 kat wind of change tapi masa mmg sgt2 terhad. Rindu tu semakin mengamit di kala ramai yg bertanya khabar & ada yg follow saya di fb sentiasa meminta tips2 travel. Harini tiba2 seruan tu dtg utk saya bukak semula blog yg mmg dah bukan hanya bersawang tetapi dah hampir mereput dimakan anai2 ni…Allah!!!! sayangnya nak biarkan lenyap begitu saja. Inshaallah2 saya cuba dgn post ringan2 ni dulu ye. Semoga saya istiqamah lepas ni. 
Terima kasih & see U soon 

5 comments:

Juls Julie80 said...

Welcome back sisss😍😍😍

NEKCIK said...

Nasib baik dah jumpa jalan pulang..ramai yg menunggu depan pintu tu

Izwa Kamaruddin said...

welcome back ;)

Putri said...

welcome back..
saya follow blog akak dari masa saya tinggal disabah..belum ada anak..dan sekarang anak dah 2 orang
rindu sungguh...

tun_telani said...

salam rindu kak. tun pon rindu nk berblog n berBW.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...